Кошик
Интернет-магазин Твой Маркет
+380984515546
  • picture 1

    Кросівки чоловічі adidas yeezy boost 350 low

    Чоловічі кросівки adidas yeezy boost 350 low є результатом плідної співпраці всесвітньо відомого взуттєвого бренду і відомого репера Kanye West. Можливо, саме належність до такої знаменитості і провокує фанатів на придбання такої спортивного взуття. Однак існує ряд особливостей, які негласно роблять унікальними цей модельний ряд.

    З історії модельного ряду…

    Якщо звернути увагу на рекламні пропозиції виробника, то стає ясно, що ставка робиться на масштабне представництво допомогою знаменитостей спорту. Насамперед, це футболісти – особами компанії неодноразово ставали Девід Экхем, Дель П'єро і Ліонель Мессі. Особливим моментом можна вважати співпрацю з цілими футбольними та баскетбольними клубами.

    Говорячи про те, що багато їх називають «adidas yeezy boost 750 by kanye west», не можна не згадати, що популяризацією даної спортивного взуття займаються і музиканти. Наприклад, у рок-груп Korn і Run DMC є навіть окремі пісні, присвячені всієї компанії і даного модельного ряду зокрема.

    Особливості модельного ряду

    Звернувши увагу на характеристики цієї серії, можна підібрати найбільш прийнятний варіант, який зможе повноцінно відповідати вимогам потенційного покупця. Серед основних особливостей модельного ряду, які в буквальному сенсі змушують купити adidas yeezy boost, можна відзначити наступні:

    ·         вдале поєднання яскравості і не маркості;

    ·         «дихаючий» текстильний каркас, що запобігає натирання;

    ·         м'яку устілку, повторює фізіологічні вигини стопи;

    ·         впізнаваний малюнок протектора;

    ·         і міцну гнучку підошву;

    ·         максимальну фіксацію шнурками і липучками.

    Таким чином, зупинивши свій вибір на цих чоловічих кросівок адідас, можна не сумніватися, що вибір зроблено на 100% правильно. Адже це підтверджено не одним роком їх відмінною шкарпетки, а також мільйонами відгуків вдячних покупців. Причому вони не відразу вірили рекламі, а пересвідчилися в цьому на власному досвіді.